tisdag 28 september 2010

Önskelista..















Nästa vecka är det min födelsedag, ingen ålder att fira egentligen men önska sig är ju gratis iallafall ;) Här är några prylar som står på önskelistan iår!
1. Tänkte börja samla på en kaffeservis och har bestämt mig för Swedish Grace
i färgen snö. Egentligen är det här en tekopp men jag gillar den modellen bättre! Rätt dyra så ja får önska mig en i taget ;) Finns på fabriksbutiken.
.
2. Lampa från House Doctor som matchar min vägglampa!
.
3. Ny brödrost från Dualit då våran rostar brödet som den vill!
.
4. Bricka och kudde från Svenskt tenn, Svart Elefant av Estrid Erickson!
.
5. Presentkort på Granit m.m

6 kommentarer:

  1. Jag skulle tycka det vore hemskt roligt att träffa er! Jag tjatar på Jimmy at vi måste ta tag i det här! Tror kanske han kan vara lite nervös? Vad jag förstår var det längesen ni sågs? Iaf, vi kommer hemskt gärna till Leksand..känner mig lite hemma där efter all praktik hahaha! Vad tror du? Kan vi få till en fikaträff någon helg framöver?

    Hälsn. Åsa

    SvaraRadera
  2. Heeeej!! Du säger(skriver) så himla snällt!!!!! Tack för Mia tipset, jag har läst halva hennes bok, bloggen har jag inte läst, det ska bli skoj!

    Jag är tvärkär i en en mixerstav med tillhörande elvisp set från Dualit, den står högst upp på min topp! Dina grejjer på önskelistan är verkligen to die for(som det heter på bloggspråk, hahaha).
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Den där brödrosten har jag suktat länge efter...börjar tro att det inte blir nån...

    trevlig kväll//Anna

    SvaraRadera
  4. hej gumman..

    ja otroligt fina saker iaf :) speciellt lampan! skulle jag med vilja ha vid sängen..

    ja nästa vecka ska vi absolut kunna ses! går Malte på dagis? vilka dagar? Oscar går tisdag-torsdag 7-12.. vi kan inte på måndag, är väl öppna inplanerat då och sen kan vi alla dagar utom torsdag (Elvira sprutan).. ni då? vi kan ju alltid komma till er efter Oscars dagis om Malte slutar senare?

    kramar!!

    SvaraRadera
  5. Ooo, fina grejer! Brödrosten va inte dum asså.
    Brickan från Svenskt Tenn har vi, fick den i bröllopspresent. Men hade gärna velat ha en kudde också, så fint mönster!

    SvaraRadera